Yaseminazizbebek İlk yerlesmede nasıl bı ağrı oluyor kızlar karnının tamamen her yeri mi belde ağrıyor mu
Kitapkokusu Yaseminazizbebek Benim kasık ağrım oluyordu adet olmayı beklerken 5 haftalık hamileydim. Belim ağrıyor muydu onu hatırlamıyorum kasık ağrısı çoktu.
TheMomm Yaseminazizbebek Regl olacakmış gibi kasıklarım ağrıyor ve belim arada bir ağrıyor 5 haftalık hamileyim
Efezece Yaseminazizbebek çatlatma iğnesi yaptırdım iki gün önce çok hafif bir lekelenmem oldu ama kahverengimsi bir şeydi 9 temmuzda çatlatma iğnesi yaptım kasik ağrısı ve bel ağrım vardı ama şimdi bel ağrısı yok arada karin ağrım oluyor bu ne olabilir ? Sizce
Yaseminazizbebek Sarpsmomm ben anlayamadım ya karnım ağrıyor ve belim nasıl yazdım bende okudum güldüm 😂😂
Yaseminazizbebek Sarpsmomm ya şimdi bebek kesede gozukdukden sonra bı yerleşme ağrısı oluyor ya o ağrı nasil oluyor karninin bütün çevresinde mi ve beldede ağrı oluyor mu diye sormak istedim de oldu mu şimdi 😂
Yaseminazizbebek Kitapkokusu göbeğin tam altı demi o zaman öyle bişey yok bende 3 gündür çok ağrıyor da orası değil karnımın heryeri agriyor
Yaseminazizbebek TheMomm anladım yok kasikalrim agrimiuor ama belim çok felaket ağrıyor rabbim sağ sağlim kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🙂
Yaseminazizbebek Efezece bence bebek yerlesmisdir bı test yapın ben bu sabah yapdim ama bu dediğim ağrılar ondan degilmis doktora da gittim bu sabah stresten bağırsaklarım karışmış
Yaseminazizbebek findikbrnlu0_ anladm canım teşekkür ederim gebelik yokmuş dokdora gittim bagirsaklarim karışmış