Bir önceki ay bebeğim sadece 200 gram aldı diye doktorum mamayı değiştirelim demişti. Aptamil’e geçtik hemen ilk hafta 150 gram almış. Kabızlık sorunu da yaşamadık. Aptamil cidden kilo yapıyor mu yoksa iştahı mı açildi emin olamıyorum. Bunu yaşayan oldu mu?