Sedsedsed 9.aya girmeden 1 kere yumurta beyazı denedim çünkü kızamık aşısı yapılacaktı alerjisi var mı yok mu denemek istedim alerjisi olmayınca beyazını vermeye devam ettim.Sabah 1 tam yumurta,1 yk labne,2-3 zeytin bazen 2 tüm ceviz üzerine pekmez veriyor kayınvalidem,öğlen ne çorbası yaptıysa onu yediriyor bazen sebze,bazen,yoğurt çorbası,bazen yeşil mercimekli hamur çorbası.öğleden sonra ben işten gelince emziriyorum.Sonra meyve yiyor akşamda yatmadan önce yoğurt yada o gün yemekte ne varsa ondan yediriyoruz.Benim kızım fazla iştahlı ve biberon tutmuyor tutmadığı içinde ben işten gelene kadar ek gıda geldikten sonra 2 saatte 1 emzirme.Emzirme arasındada acıkırsa yemek yiyor.Ama yatmadan önce mutlaka bişey yemek istiyor yemezse memeden ayrılmıyor .Su veriyorum uyanınca ama uyumuyor.Bize bakmayın bizimki fazla yiyor