Nur159 Kızlar selam saçlarımı loreal 7.0 ile boyuyorum yıllardır artık turuncumsu yapıyor.Doğumdan sonra boyayınca boyle olmaya başladı.Var mı bır bağlantısı saç pigmentim vs ile ilgisi yoksa boyada mı değişiklik oldu bılen var mı
Blueedreamssx Nur159 genellikle igora kullanıyorlar nohut tanesi kadar sırf turunculaşmasın diye bende geçen yeni öğrendim hep merak etmişimdir neden boyaların içerisine igora koyuyorlar diye
Nur159 Tesekkür ederimmm evet ıgorayı bılıuorum ama esliden boya tam tutardı diye merak etmiştim ıgoraya balayım olmazsa