Barlaskooo oğlum da öyleydi sallanmayı bilmiyor kucagımda uyurdu ne tuvalete gidebilirdim ne bi şey yiyebilirdim :) ekmegi koparıp tezgaha bıraktıgımı eşim işten geldiginde görmüştük o kadar ki unutmuşum ama sabır geçiyor sallanma konusunda güzel videolar var genel de salla dur yöntemi işe yarar diye okumustum bizim gaz sorunumuz 5. ayda bitmişti 4. ay atagına kadar gazını rahatlatır emziğini verirdim kafayı çevirir uyurdu 4. aydan sonra evde bebek arabasıyla gezmeler kucakta saga sola koşmalar camın önünde battaniyeye sarıp uyutmalar başladı 6,5 aylıktı yine kucagımda uyumaya başladı 11,5 aylık hala kucagıma alırım kafasını omzuma koyar saçlarımla oynayarak uyur diş dönemlerinde aşırı direnir ona da yapacak bi şey yok bence tünelin sonu aydınlık sabredin her biri geçici bi süreç geri gelmeyecek bir an sakin kalmaya calısın çünkü onlar bizim stresimizi çok net alabiliyorlar sadece sakinliğinizi koruyun