Merhabalar,
Bebeğim 35 gündür kuvezde. 36+5 te doğdu, gebelik şekerim vardı, karnimdaki tüm suyu yutmuş çok fazla ve akciğerleri gelişmemiş. 15 gün entube kaldı, solunumu hala düzelmedi, şu anda da balgam ve hırıltısı var. Doktor taburcu olsa bile mide yoluyla yani hortumla beslenebilecegini söyledi. Emme ve yutkunma refleksi tam değilmiş. Evde mideye hortumu ben nasıl yaparım bilmiyorum. Bu reflekslerin hızlıca gelişmesi için ne yapam gerekir ? Bunlar gibi benzer durumları yaşayan var mı, varsa deneyimlerini süreç nasıl ilerledi gibi bilgileri paylasabilirseniz çok sevinirim