Bir kaç gündür psikolojimi dahi bozan bir konu hakkında konuşmak ve danışmak istiyorum bebeğimle 4.ayımıza gireceğiz emziriyorum sadece anne sütü veriyorum ara sıra aptamil veriyorum ama mümkün olduğunca anne sütü ile beslemek istiyorum ilk zamanlar göğüsümü sağıyordum sütüm arttsın diye aslında sütüm yetiyor bnce ama ilk zamanlar doğumdan sonra emzirmeyi bilmediğim için bebeğim çok hızlı kilo kaybetti şuan kilosu sınırda ama sağlıklı bnm sıkıntım göğüslerim çok büyüdü 😞 hamileliğimin son zamanları evde sütyen neredeyse hiç takmadım rahatsız oluyordum göbüşten dolayı doğumdan sonrada aynı devam etti eşim askerde olduğu için sürekli olarak evdeyim kısmen bnde askerlik yapmış gibi oldum ev dışında sosyal bi hayatım yok sadece aşıdan aşıya dışarı çıkıyorum ve evde gayet rahat sütyensiz takılıyorum tek atlet tişört emzirmek böyle daha rahat geliyor ama göğüslerim birkaç gündür bnm psikolojimi bozdu şuan kilom 73 doğuma giderken 85 kiloyla falan gittim 90ları zorluyodum yani 😞😞 eşime zayıflıcama dair söz vermiştim 3ay kaldı gelmesine ve bnm kilodan çok göğüslerimi kafama takıyorum çok büyüdüler oturup ağlıcam neredeyse kendimi suçluyorum bu rahatlığa alıştırdığım için göğüs korselrrini araştırıyorum ama emzirirken nasıl oluyo kullanan varmı emzirme dönemi bitince göğüsler küçülür mü hamile olmadan önce göğüslerim normaldi bu kdr büyük değildi şuan çok büyük geliyor ve kolumu öne getirdiğimde artık bnı rahatsız ediyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum utanıyorum 😞😞 küçülmesi için neyapılır bilen bnmle aynı durumu yaşayan varmı? Eşim bebeğim 20günlükken gitti askere o zmn ki halimle şuanki göğüslerim çok büyüdü geldiğinde utandığım için beraber olamazsam gözüne hoş gelmezsem aklıma binbir şey geliyor psikolojim bozuldu düşünmekten.. 😓😓