Merhabalar bebeğim 15 aylık kulak arkasında 4 aylıktan beri lenf bezi var bezelyeden biraz daha küçük elime geliyor yanında ufak bir tane daha çıkmış doktor lenf bezi geçer demişti böyle elime gelince moralim bozuluyor tekrar doktora göstermek istiyorum bu gibi durumu yaşayan var mı aranızda