Gr_ Haziranin 2 sinde dogum yaptim kilolu biriyim 76 kiloyum hala gecmedi kizarik ve kabuk bagliyor doktorum kilomdan oldunu gobegimin oldugunu hava sicak oldugu icin surtundunu ondan oldugunu soyluyor sizin gectimi durumlar nedir hava cok sicak
benkosarim Gr_ oraya sürmeniz için krem vermedi mi Ben Bepanthol ve iz kalmasın diye celliaderm sürüyor dum
Melekbas Gr_ 4-5 aya o kizariklik anca gecti bende 15 ay olmak uzere kismen bazi yerlerinde var ama cogu gecti. Kilolu iseniz ve havada sicak o yuzden kabuk olabilir bol bol silin kuru tutun krem verdiyse surun. Kesi izinhemen rengi acilmiyor
Aynura23 Gr_ 4 haziran dogum yapdim sezeryan oldum. Sadece izi duruyor doğumdan 20 gun sonra yaram tamamen iylesmisdi. Doğuma 94 kiloyla girmisdim ve sezaryan sonrasi gobeyim doğumdan önceki gibiydi. Şimdi 70 kilolara indim göbeyimde gitdi ama hala yarısı duruyor.