Merhabalar kızım 2 aylık ve 4 kilo doktorum kilosu az dedi mama verdi aptamilin ancak kilo aldırmıyor benimde eskisi gibi emmiyor önceden 1,2 saat emerdi şimdi bi 10 dk emiyor çekiyor ağlıyor , mama yapıyorum veriyorum onu da bazen yiyor bazen yemiyor çok üzülüyorum nasıl kilo aldıracağım 🥺