Merhabalar anneler,
Doğum iznim bitmekte İstanbul’dayım ve kimsem yok burada, eşimde yoğun çalışıyor. Evden çalışıyorum her zaman yoğun değil çağrı merkezi gibi değil yani ama kendime güvenemiyorum. Sizin aranızda yalnız olup hem çalışan hem bebeğini bakan var mı nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz biraz tecrübelerinizden bahseder misiniz