muzicelerim2 merhaba öncelikle Allah niyetinizi namazınızı kabul etsin.
Ben bu şekilde kılıyorum niyet ediyorum daha sonra 1 Fatiha 1 Sübhaneke 1 ihlas suresi okuyorum bazen 1 Kevser suresi de okuyorum daha sonra rüku ya gidiyoruz orda da sübhane rabbiyel azim diyorum daha sonra doğrulunca semiallahü limen hamd diyip secdeye gidiyorum orda da sübhane rabbiyel ala diyorum oturunca da 1 Ettehiyyattü 1 Allahümme Salli 1 Allahümme Barik 1 Rabbena etina 1 Rabbena ğifirli okuyorum selam veriyorum. Kunut duasını biliyorsanız onuda okuyabilirsiniz
Kitapkokusu canım ben bu şekilde yapıyorum doğru mu başka eklemem gereken dua varmı ezbere bildiklerimi okuyorum