Gullcann Bize 2 saat öncesinden aç olsun dediler 8 de orda olacaktik 6 da emzirmeyi kestim sünnet 40 dk falan sürdü yanlış hatırlamıyorsam neredeyse 3 yıl oldu. Bir de sünnetten sonra da 2 saat bekledim emzirmek için. Bu çok zor oldu ama oyalayamadim çok ağladı acıktı emmek istedi ben 1,5 saat sonra falan emzirmiştim. Evet proflarin fiyati farkli oluyor ama gercekten bizim hocamiz güzel bir iş yaptı çok temiz. Sünnetten sonra sadece emmek için ağlıyormuş oglum emince hiç ağlamadı yani canı falan çok yanmadı. En güzeli bebekken sünnet ettirmek.