Hilallsarac Ben prego 0-36kg kullanıyorum çok memnunum 🌸 360 derece dönebiliyor oturma ve yatış pozisyonu var kademeli izofix ile beraber geliyor aynı zamanda izofix yoksa emniyet kemeri ile arabaya bağlanabiliyor çocuğun boyuna göre arkadaki kafa yaslama yerini kaldırabiliyorsunuz tabi o ilerleyen yaşlar için 🫠ama ben 360 derece dönme olayını anlamadım biraz eğik kullanıyorum uyuyunca da kafası düşmesin rahat etsin diye ondan mı bilmiyorum çevirmeye çalışınca kapıya çarpıyor dönmüyor 😂 bi gün üşenmezsem kağıdını detaylı inceleyip bakacağım inşallah 😂