Merhaba belirttiğim gibi 43 günlük kız bebeğim var, doğduğundan beri çok hareketli çok huysuz huzursuz. Kucakta yatakta bebek arabasında hatta arabada bile sakin durmuyor ya katıla katıla ağlıyor ya yengeç gibi elleri ayakları hiç durmadan kıpır kıpır hareket halinde bulunduğu durumdan hiç memnun değil gaz sorunumuz çok şükür hiç olmadı kolay çıkarıyor sadece meme ile besliyorum mama kullanmıyoruz 2800 doğmuştu şuan 5kiloya yakın kilo alımı çok iyi doktor ama çok aç uyandığında bile 2 dakika emiyor sonra memeyi itiyor hemen tekrar istiyor tekrar itiyor falan 10 dakika bu şekilde mi itip bi emiyor yaklaşık 2 haftadır böyleyiz uykusunda dışarı çıkardığımda uyanana kadar rahatım ama uyandığı an yatmak istemiyor kucakta da durmuyor bazen evde temiz olsa da altını değiştiriyorum mutlaka her akşam duş aldırıyorum tok olduğunu bilsem bile memeyi deniyorum ama yok… çok inatçı uykuya bile zor dalıyor dalana kadar 4-5 saat uyuyup saniyede uyanıyor artık pili bitince uyuyor ama en fazla 1 saat sonra tekrar uyanıyor yine doyduktan sonra uyutma çabası.. etrafta gördüğüm internette baktığım tüm günü yakın olan bebekler sakin annesi koyduğu gibi duruyor gözüne bakıyor pusete yatakta sakin yatıyor , benim bilmediğim yanlış yaptığım bir şey olabilir mi? Sesli ortamda da uyutmayı denedim sessizde de, ışıklı da denedim ışıksız da , yanımda da yatırdım beşikte de hatta ayakta bile salladım.. emziğe alıştırmaya çalışıyorum ama katiyen istemiyor öğürüyor her gün deniyorum ama çok zor bi çocuk uykusuzluk yorgunluk mahvediyor doğduğundan beri tek ilgileniyorum çok seviyorum ama çok zorlanıyorum.. böyle bebeği olanlar ne yaptınız ne zaman rayına oturmaya başladı ne zaman rahatladınız öneriniz var mı