Tweetyy yazdiklarinizin tamamini okumadim ama basligi gorunce yazmadan edemedim. Ayni basligi bir uzman psikolog kullanmisti. Buyuk buyuk pontlarla. “Uc gunde wc egitimi” basliginin altindaki yazinin ilk cumlesi -boyle bir sey yok , inanmayin" di. İroni amaci guden bir baslikti yani. Mantiken dusundugumuzde de , bir yetiskin bile, dusunme kabiliyeti tamamlanmasina ragmen, dogrusunu yanlisini, neden yaptigini bilmesine ragmen, tamamen kendi ozgur iradesiyle aldigi bir karar olmasina ragmen, fizyolojik yeterlilige de sahip olmasina eagmen herhangi basit bir aliskanligindan bile uc gunde vazgecemiyor. Bir cocuk; wc egitim kararini dogrudan kendisi almiyor. Annesiyle ortak hareket ediyor. Neden birakmasi konusunda yeterince bilince sahip olmuyor. -yani bir yetiskine kiyasla soyluyorum bunu- dogdugundan beri hep altina yapiyordu ve bu normal karsilaniyordu. Bir anda artik bez yok deniliyor. Vs. Hepsinden onemlisi cis kaka tutmasi icin kaslari tamamen gelismis olmuyor. Tum bunlari goz onunde tutarak bir coxugun uc gunde adapte olup tamamen bez birakmasi nasil mumkun olur? Neden cocuklardan boyle ust duzey beklentilere girilir? Bir yetiskin olarak hangi aliskanligimizi uc gunde biraktik? Velhasil bu sozlerim sizden ziyade ’uc gunde wc egitimi" diye kitap cikaran kisiye. Bir kere kitabin adi hatali. İcerigini dusunemiyorum bence bu ismi tasiyan bir kitabi sizde tavsiye etmeyin . Teo nun kaka kitabina gelince,onu bende kullandim wc egitiminde. Gercekten iyi kitap .