Tweetyy merhaba bir sorum olacaktı orda muhakkak okumussunuzdur, biz tuvaletimini tamamladık ama şöyle bir sorunumuz var asla çişini bana soylemiyor ve çişi gelince tuvalete değil neresi denk gelirse oraya yapıyor bunu bir türlü aşamadim ne yapsam bilmiyorum var mı bir fikriniz kızmıyorum da hadi tuvalete gidelim çişin gelmiş diyorum hayır diyor ve biraz sonra ben görmediğim yere gidiyor oraya yapıyor bide köye geldik şimdi neresi denk gelirse oraya yapıyor ne yapabilirim fikriniz var mı