Esma_1 Sizi çok iyi anlıyorum 3 ay zorunluluktan kaldım bende, 2.5 ay benim dışımda bir şey vermiyorlardı. Son günlerde bende salınca o rahatlığı almaya kalkmışlardı eve geldik geçen gün görüntülü de diyor bizde daha kiloluydu zayıflamış sanki 🤦♀️🤦♀️ Kii geçen hafta da 2 yaş kontrolünde iyi demişti dr da. Göndermeyin sizin dışınızda çocjk o yüzden yemek istemiyor demek ki