Bebeğim 4 aylık olduğunda kucağımdayken yahut yatırmaya çalışırken kendini ittirerek oturmaya çalışır gibi hareket yapıyordu. 4. Ay Doktor kontrolünde doktoru oturabilir artık demişti. Ben de gün içinde destekli oturtmaya başladım 👍🏻 hatta “bebeyatmaz” diye minder önerdi doktorumuz onunla oturuyor. Doktorumuz uygun gördükten sonra oturttuk yani.