Geçen doktora gitmiştim doktor yumurtalıkların tembel bu yüzden adet olamıyorsun dedi ve bugün 47.gün. Bana adet söktürücü hap yazdı ama hapın içeriğine baktığım da emziren anneler kullanmasın yazıyordu. Bekarken de böyleydi evlen geçer dediler. Evlendim çocuk doğur geçer dediler çocuk doğurdum yine geçmedi. Kendim bildim bileli hep düzensiz oluyorum. 2 ay olmadığım bile oldu. 155 boy 63 kiloyum. Spor yap şekerine dikkat et dedi. Siz nasıl düzenli oluyorsunuz kiloyla alakası var mı gerçekten