Mcnnm7 Doğum yapalı 2 ay 11 gün oldu bu göbek gitmiyor 🥺 kendiliğinden gitmez galiba ne yapmalıyım ? Gebelik şekerim vardı hamileliğimde zayıftım emzirme döneminde kilo aldım korktuğun başıma geldi iyice psikolojim bozuldu ya 😔