Kızım beş aylık kilo alımı az olduğu için ilk günden beri hep her istediğinde emzirdim doktor dediği için sütüm artsın diye. Doğal olarak emerken de uyudu hep ama şimdi artık emerken uyuyor emmeyi bıraktığında yatağına yatırsam beş dk sonra uyanıyor. Sadece gündüzleri böyle ama gece uyku saati gelince emziriyorum yatağına yatırıyorum. Gündüzü nasıl düzene sokabilirim tavsiyesi olan var mı? Yaşına gelince işe geri dönmek zorundayım çünkü şimdiden alıştırmak istiyorum ileride pat diye bensiz bırakmam istemiyorum çünkü. Uyku eğitimi gibi sert bir şekilde değil de yavaş yavaş onu da kendimi de üzmeden nasıl yapabilirim sizce deneyimlerinize ihtiyacım var🥹