Kızlar ben gittim peşin parayı verdim 2000 sonra vazgeçtim sadece yüz ve bikini için 3000 istedi 2.000 verdim bucuk verecekmişim 500 TL de krem için istedi bana biraz fazla geldi normal mi acaba fiyatlar hiç bilmiyorum Size de danışmak istiyorum şu an gitmiyorum eşim gitti de eşimi vermediler imza attınız beyefendi parayı vermiyoruz diye
Ama ben bikini bölgesini istemiyorum sadece yüz için girersem belki giderim param boş gitmesin diye