Kızlar 2 ay 5 günlük bebeğim var yüzü hep isilik genellikle oluyo geçiyor ama bi çözüm bulamadım öneri de olan var mı her gün banyo yaptırırım evde sadece zıbınla evimiz 26 ve 29 derece değişiyor hava da çok sıcak ama daha fazla düşüremiyorum sıcaklığı da