Meret Mugerrr bize se 1 yaş kontrolünde demir eksikliği varmış ferro sanol verdi .Demiri düşük olanlara hızlı yükseltiyormus
Nur_9865 Bebeğim 37 günlük günde 3 damla kullanıyoruz doktorumuzun söylediği şekilde kullanıyoruz doktorunuz söylemedi mi size günde kaç damla vereceğinizi
Mugerrr Nur_9865 damla olan değil ondan kullandık 1 yaşına kadar. Doktor bir tane Demir ilacı yazdı da içmezse ocean şase var dedi. O sırada kapı çaldı derken ben sormayı unuttum.
Ecevren Nur_9865 nasıl yani 37 günlükken demir e mi başladı bebek bn 4 aylıkken baslanıyor biliyorum sizin dediginiz d vit olmasın
livanurvealpinannesi61 Mugerrr benim oğlumun da düşüktü değeri doktor şurup yazdı düşen değerde şurup daha etkili diğerleri ile düzelmez dedi.
Meret livanurvealpinannesi61 kac ml kullandınız canim kullanmaya başladığında bebeğin kac aylikti .bize de 1 yaş kontrolünde doktor aynı şekilde ferro sanol verdi ama bir türlü net bilemedik nasil kullanacağımızi kafam karışık veriyorum