Ervanur24 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık sadece anne sütü ile besleniyor bugün ilk defa bezin de pembemsi leke gördüm nedeni ne olabilr ?
Ervanur24 RobinScherbatskyy aynen canım çok sıcak şehirde yaşıyorum en iyisi bi çay kaşiğyla su veriyim