nibado Malum sezaryen sonrası göbüş kolay gitmiyor kızlar ya da benimki bir türlü gitmedi. Var mı önerebileceğiniz marka göbeği toparlayan?
Umutveannesi nibado marka olarak yorum yapamicam ama yüksek bel almanızı tavsiye ederim toparlıyor baya