Hepimiz aynı geminin yolcusuyuz aslında ama kimimiz lüks kamarasında ateşli meyve tabağından yerken halinden memnun, kimimiz de gemi yürüsün diye kendince büyük , gemi için küçük çabalar içerisinde .. geminin akıbeti ise ‘rotasını kendi belirlemis olan’ kaptana kalmış nereye sürüklerse oraya gidiyoruz malesef .. ya batacaz ya da batacaz yani fazla bir umut da kalmadı