Evleri 3-4 katına satan yine bizim insanımız sonra her yer Arap Rus diyoruz normal değil mi? Para için kiraciyi zorla çıkart yabancı kiracıya ver.. bunda kim suçlu acaba doyumsuzlugumıuz değil mi?
Çok değil 5-10 sene sonra durumumuz Fransa gibi olacak biz gelmedik siz kapılarınızı açtınız diyecekler.Fransa da genel sorunların hepsi onlardan geliyor :) bir kişinin en az 4-5 çocuğu oluyor çocuk parası aşkına.. ben daha bir tanesini nasıl bakacağım nasıl geçineceğim diye düşünüyorum :)) d