4 ay önce oldum ben hala aynı bacım fazla gitmedi ama sezeryanda daha çok kalıyo diye biliyorum annem 20 ene önce beni sezeryanla yapmış hamile gibi göbeği var benden önce 2 doğum yaptı onlar normal onalrda yoktu göbeğim diyo annem valla o kadar moralim bozuluyo ki elimde olsa yağları aldırıp dümdüz yaptırırım