KLORAK canım sağdığın süt biraz bekledikten sonra sulu kısmı dibe çöküp yağı böyle tabaka şeklinde üstte kalıyor. Burdan anlayabilirsin yağlı olup olmadığını. Benim ilk doğum yaptığım zamanlar üstüne koca bir yağ tabakası birikiyordu sonra gittikçe o yağ tabakası azalmaya başladı. Bebek büyüdükçe süt ilk günkü gibi olmaz dediler bana kime sorduysam. Seninki de onunla alakalı olabilir, ne kadarlık oldu bebeğin? Ben de ilk 2 Ay full sağdım, 5.aya kadar hem sağdım hem emzirdim sonrasında sağmayı bırakıp tek emzirmeye başladım.