Aylamm0903 Kızlar merhba 4 aylık bebeğim var hıpp ıcıyordu sma ya gectık kusuyor cok acaba ondan mı mamanın ıshal veya kabız yaptıgını bılıyorum ama kusturur mu acaba ??
Beyza- Aylamm0903 mamalar kusturabiliyor evet bende oğluma Aptamil verdiğimde hep kusuyor deneyerek uyumlu olanı bulacaksın diyorlar 🤷♀️
Elif337798 Ben de sima kullandım baya fiskirarak kustu kestim ama benimkisi her mamada yapiyor hip aldım denemek fırsat olmadı daha doğrusu cesaretim yok
Fulihkn Elif337798 anne sütünden sonra da kusuyor mu fışkırır tarzda ve kendisini kasıyo mu. Kusma çok mu az mı
Elif337798 Fulihkn bazen çok bazen.az bazen hiç kusmuyor simdi de emmek istemiyor 6 dakika emiyor sonra yok ağlıyor