Bebeğim 2 ay 20 günlük normal doğumla dünyaya geldi hala canım ağrıyor dikiş yapılan yerlerim sızlıyor karnıma bazen sancı giriyor şişiyor bazen karnım akıntım da arttı doğumdan sonra normal mi çevremdeki yakınlarım sezeryanla doğum yaptığı için yardımcı olamıyorlar bana( bebeğim çok huysuz bu aralar hepinize tek tek dönemeyebilirim kusura bakmayın.🥺)