Evde yaptığım her şeyi nazlanarak yiyor ya da yemiyor. Ama ne zaman başka yerde olsa löp löp. Mesela dışarda yiyoruz hemen haraç kesiyor yiyor. Hep aynı şeyleri de yapmıyorum. Bir ara bende mi sıkıntı var diye eşimden rica ettim yemek yapması içi. Onu da yemiyor. Şimdi babaannesi ne gidecez oradaki şoktan bimden alınmış sağlıklı 😊 şekilde yapılmış paketli ürünlerden oluşan yemekleri görünce atlayacak adım gibi eminim. Hiçbir şey yemedi bugün. Sizinkiler de böyle mi Allah rızası için ya