Kubra0 ilk seseryanımda(3bucuk yıl önce) 1haftada ev süpürür duruma gelmiştim.2.sezeryanı olalı 3ay oldu,ilk 1bucuk ay dediğin gibi dokundukça( afedersin çamaşırım bile deyse) acıdı. şuanda o dokununca acıması geçti ama ağır kaldırdığımda yada iş yaptığımda içten içten ağrıyor.Kolay değil 7kat kesip diktiler🤦🏼♀️