Eswaa Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık anne sütü alıyor sadece ve dün öksürmeye başladı ateşi ve hırıltısı yok çok şükür ama böyle durumlarda ne yapıyorsunuz fikirinizi almak istedim
yagmuryss benimkide 4 aylık üç gün önce hafiften öksürmeye başlamıştı bugün artınca doktora götürdüm bronşit başlangıcıymış antiboytk verdi. sizinde doktora götürmenizde fayda var. umarım hemencecik iyi olurlar😞