-merak- benim bebeğimde 2 aylık ara ara gurulduyor, sonra geçiyor. neden yaptığını bende bilmiyorum ama sanırım gazlar bağırsakları dolaşıp çıkışa gittiğinden diye tahmin ediyorum. bağırsaklarını kullanmayı öğreniyor diye düşünmek istiyorum açıkçası, inşallah kötü bişey değildir