Bebeğim için 10 kutu almıştık. 4 kutu geri kaldı elimizde açılmamış. Stok yapmıştım doğrusu çünkü tarihleride ileri zamanındı. Fakat bebeğim artık o kadar istahsız ki ne mama yiyor ne de ek gıda.. 😒
Aptamilin internet sitesinde aptamil prosneo 2numara 400 gram 319 tl . Ben 220 den satıyorum.