Merhaba anneler benim Kızım 8 aylık ve bir aya yakındır kabız doktora götürdük bi kaç krem verdi çatlağını iyileştirmek için birde clausy adında probiyotik verdi probiyotik 4 yaş üstü çocuklar için yazıyor diye almadım ama bugün karar değiştirdim alıcam. Kızım kakasını yaparken aşırı zorlanıyor ek Gıda da ne vereceğimi şaşırıyorum ki zaten herşeyi yemiyor Kızım yardımcı olursanız sevinirim. Aranızda 4 yaş altında bu probiyotiği kullanan ve yararını gören var mı