Bebeğim her şeye ağlamaya başladı asla anlamıyorum derdini çok yıprandım erken emziriyorum istemiyor tam saatinde veriyorum emiyor en son ana gelince krizli agliyor o an ne oluyor anlamiyorum gaz mi sıkıştırıyor .. gec emzirim diyorum ona da agliyor .. meme reddi denilen seyi yasiyoruz sanirim .. sütüm var eminim bu konuda aşırı kusuyor kustuktanbsonra agliyor uzerini mecbur sık degistiriyorum ona da agliyor valla kendimi sorguluyorum artık ben kotu bi anne miyim diye ben de ağliyorum:((