hatice38_ Kızlar şuan 6 aylık bebeğim var fakat 1 aylık hamile olduğumu öğrendim kafayı yemek üzereyim şok oldum inanamıyorum hâlâ da öyle içimde bebek olduğuna inanamıyorum nedeni ne bilmiyorum tuhaf duygunun içindeyim
Aselsmommy hatice38_ doğumdan sonra adet gördünüz mü peki eğer gördüyseniz kaç ay gördünüz , hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebiş 💖
Sura857 hatice38_ Allâh yardımcın olsun bacım ama üzülme Sana bi evlat daha veren Rabbim azmini de sabrını da verir niye kafayı yiyesin ki kucağındaki de karnındaki de senin mucizelerin çok çok zor biliyorum bende çok korkuyorum benimki de 6 aylık ama kendine eziyet etme sana da günah sakın geçirmeye çalış bu süreci 🙏
Aselsmommy hatice38_ rahmin toparlanması zaten 1 yılı bulabiliyormuş zaten yumurtlama olabilirmişte dikkatli olmak gerekiyor demişti doktorum
Ahmet_22 hatice38_ hamilesin canım hayırlısı olsun yapacak bir şey yok üzülme sen bebeği istemezsen hisseter bebiş oda üzülür