Anneler bebişim 10 aylık eline birşeyler verip kendi yesin istiyorum ama bir türlü yemiyor elinde oynuyor yada hepsini ağzına sokuyor. Ne yapıp vermeliyim korkuyorum boğazına kaçar diye yavaştanda alışsın istiyorum elinde yiyeceği neler yapabilirim nasıl alıştırabilirim öneriniz var mı?