Prensesss_annesiii bence bilindik bı yakın telefoncu varsa ordan alın yada appl kendi bayisinden alın geçen insatgramda bı sayfada gördüm telefonu alıyor adam 10 gün sonra kapanıyor yaptırmak için bı yere gönderiyor aciyorki içi ful toplama orjinal deqil oda trentyolda almış iPhone bence uyguna bakmayın normal fiyatına ve guveilir yerden alın acilmamis kutuyu gönderiyorlar da için toplama çıkıyor