Dilanmiray Doktor 2,5 ml yazmış içinde şırınga tarzı çekecek var 2,5ml e kadar çekince çok fazla duruyor ilaç kullanan bilgi verebilir mi ?
Zeyneppppp Dilanmiray çok değil siringadan öyle görünüyor . Çok faydalı bi şurup kullanın memnun kalacaksınız eminim 👌
Defnesa Kullandık 3 ay bizde çok faydası oldu hala veriyorum 4 aylık oldu zaten tamamen bitkisel içeriği hiçbir zararı yok ver yani 2.5 ml faydası olmaz daha vlaz verirsen