Delihatun_ böyle olmak iyi mi kötü mü bilmiyorum..bence çok da iyi değil biraz rahat olmak isterdim.iş güç bitmiyor çünkü hergun yapsan yapiliyor.hele şimdi yaz her yer acik olunca toz çok oluyor e çamaşır zaten her gün,bulaşıklar bu sıcakta makinede beklemiyor hergun doldur boşalt.. vallahi çok yorucu 🙄
Bizimki de çok hareketli ve huysuzluk bizde de had safhada.25 aylik olmak üzere…2 yaş sendromu inat ağlama ne ararsan var ama denize götürünce en azından biraz yoruluyor enerjisini atıyor e bir de 15 yasinda ergen var bende o da sıkılıyor mecbur çıkarıyorum.bu sıcakta park falan da olmuyor tek seçenek deniz..sitenin havuzu var ama pek güvenemiyorum sürekli temizlense de…birkac defa girdirdim sadece.bence siz de çıkın denize yoksa evde kaldıkça kuduruklasiyorlar 🤭🌼