Kızlar bebeğim dünden beridir meme emmek pek istemiyor ağzına memeyi sokunca ağlıyor kendini geri atıyor arada ayakta emzirmeye gezerek emzirmeye yatarak emzirmeye çalışıyorum bir iki kere çekiyor ama uzun süre emmiyor 1.5aylıkkende aynısını yaşamıştık 1 hafta sürdü. Önerisi olan var mı nasıl emzirirsem memeyi tutar ya da sağıp biberonla versem memeden tamamen uzaklaşır mı