Fahriye1987 Bez stoğu yapıcam hangi numara bezi almali En cok hangi bez gidiyor :) suan 3 numara kullaniyorum 4 aylik olucaz
Gny18 Fahriye1987 ikizlerim 10 aylık ben slepey 5 numara kullanıyorum. Ama her bezin kalıbı farklı oluyor ona göre stok yapın.
Umutveannesi Fahriye1987 1-2-3 numara kısa süreli kullanılıyor. En çok 4-5 numara tavsiye ederim. Hatta stok için 5 daha uygun olur. Bebek hareketlendiği için kilo alımı yavaşlıyor ya da duruyor boya gittiği içinde bez numarası değişmiyor 5 numarayı bayadır kullanıyoruz
Meneksee_9 Prima kalıplarına göre söylemek gerekirse 4numara en çok kullanılıyor. Diğer bezlerin kalıpları sanırsam biraz daha küçük