nisancoco sulu yemekleri hala kendim veriyorum. Pilav vs de. Ama makarna, köfte, domates salatalık, peynir, patates gibi bir çok şeyi önüne koyuyorum yumuşacık ve ince küçük dilimler halinde, parmaklarını cımbız gibi yapıp yiyor kendisi. Şimdi çatal ve kaşık da veriyorum, yemekleri yine önüne parçalıyorum. Bazen direk batırıp ağzına götürüyor, bazen eliyle çatal kaşığa geçirip ağzına götürüyor. Araç gereçlerin amacını bilmesi, kendi eliyle kendini beslemeyi öğrenmiş olması bile çok yeterli ilk 1 yıl için bence. Sonrası motor becerisi kuvvetlendikçe gelecek zaten. Ve gözlem yaptıkları için illa ki yiyecekler. Her türlü yemesi için gerçekten sofraya aç oturtmanız lazım. Doktor bana; yediği öğünden en az 2-3 saat önceye kadar birşey yememeli ki, o öğün güzel yesin / geçsin demişti. Zamanla kaygan şeyleri de bir yolunu bulup yiyorlar. Bizim ki öyle. Hiç endişe ve acele etmeyin. 🌸