Kelebegimmmm ben genelde Trendyol market kullanıyorum. Alacaklarıma göre de şok kullanıyorum. Şokun tek kötü yanı bilmiyorum bizim şube mi öyle, mesela bir ürün yoksa onu haber vermiyorlar gelince söylüyorlar. Atıyorum tatlı yapcam herşey var süt gelmemiş kalıyorum öylece 😅😅 Trendyol market öyle değil şu ürün yok siparişinize devam edelim mi diyorlar