Merhaba anneler ek gıdaya yeni başladık bebeğim 4 gündür kaksini yapamiyor sürekli ağlayıp ikiniyor gazida var sizler bu durumda neler yaptınız ?
Bebeğim zaten gazlı ve kolikti tam azalmaya baslamiati ki bu ek gıdaya yine gazlarimiz artti zaten gaz damlası ve probiyotik @kullaniyoruz